Kategorier

Acqua di Parma There are 33 products.

Acqua di Parma
Det italienske Acqua di Parma bringer det naturlige valg sammen med Skønhed

Acqua di Parme blev skabt i 1916, og er næsten et århundrede gammel.

Dens fascinerende historie begyndte i en lille parfume fabrik i Parma, Italien, en by med misundelsesværdig kultur, tradition og raffinement. På tidspunktet for Acqua di Parmas fødsel, var alle de dominerende dufte stærke, aggressive, og meget komplekse i deres sammensætning. Så da Acqua di Parma indførte Colonia, en let, frisk og ren duft, der appellerede til både mænd og kvinder, var det både et rettidigt og velkomment alternativ. I 1930'erne var Acqua di Parma blevet så populær, at produktionen skulle øges for at imødekomme markedets krav. I denne tid blev Colonia parfume et valg for mænd og kvinders kræsne smag og sofistikeret elegance - nogle af Hollywoods største navne er inkluderet i kundesortimentet.

I 1990'erne, fast besluttet på at sikre en italiensk klassiker og et stateligt mærke af uovertruffen kvalitet, tradition og håndværk, relancerede tre fremtrædende italienske iværksættere Acqua di Parmas traditionelle Colonia duft. De har også skabt en sofistikeret linje af luksus livsstil produkter, som omfatter håndlavede lædervarer, håndlavede parfumeret stearinlys, og rige frotté badekåber og håndklæder. Til at huse alle de nye tilbud, åbnede mærket sin første butik i den eksklusive Via del Gesù i Milano, i midten af ​​modeverdenen. I 2001 blev Acqua di Parma overtaget af verdens største producent og distributør af luksusvarer, LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton.

Mens etiketten fortsætter med at opholde sig på forkant af skønhed og mode, holder Acqua di Parma sig til sine oprindelige rødder og produktions praksis: essensen er stadig destilleret helt i hånden, og emballagen er stadig hånd designet og fremstillet af dygtige håndværkere og eksperter med samme afprøvede og sande metoder som tidligere.

Acqua di Parma fans inkluderer berømte internationale kendisser, stilikoner og verdens ledere, der forsøger at forkæle sig selv med Acqua di Parmas eftertragtede "way of life" en livsstil af elegance og underspillet raffinement, som altid vil supplere en klassisk "endnu moderne kosmopolitiske kunde".